Utvärdering av helgen =)

Det vart en lyckad helg den här med, en helg som tillbringades med mkt härligt å trevligt  folk :)
Och det e ju då som det e som bäst...
I fredags var jag å sandra i Nässjö men allvarligt talat så hade det kunnat vara mkt bättre å trevligare den kvällen om man skulle ändra på visa saker ... Men sen blev det allt bättre :)
Å igår Lördag blev det fest i Tranås å utgång på Strandbaren en lyckad kväll med god dricka å trevligt folk minnsann..
Å idag fyller jag 19 år känns ingen större skillnad bara att det e 1 år till bolaget å det e positivt :P Yääy.. Haft en bra födelsedag annars tycker jag fått många gratulationer å det e ju snällt å trevligt annars har jag fått pengar m.m :)
Yääääy en mkt bra å Lyckad helg ser redan fram emot Nästa :P

Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0