Helg !

Yääy nu är det inte långt till helgen å det e en sån härlig känsla ju  =)
Imon Fredag så blir det Jkpg för min och Sandras del det blir ju till att göra av med lite pengar samma dag som lönen kommit in haha .. =) Njaa blir la inte till att handla så mkt för min del hoppas jag iallafall. Nåt hittar man väl alltid .
Sen på kvällen får man la se vad det blir av blir nog lugnt tror jag för att jag ska ut på Lördagen å då kan det va skönt att ta det lite lugnare på Fredagen men lite god dricka kanske det blir iallafall hihih =)
På lördag blire utgång i Tranås iallafall med min lilla underbara kusin å det tjej gänget det kommer nog bli väldigt lyckat det brukar det bli så ;)
Då kan jag ju lova att det blir mkt god dricka det brukar det bli så haha :)

Fan vad jag ser framemot denna helg - På Sändag blir lilla jag 19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0