heelg - Underbart !

Helgen e så himla underbart, Ala blir så mkt gladare å jag blir så mkt gladare sj så :P
Idag Fredag så blir det nog att umgås med Sandra ikväll vi ska nog titta in en stund på WC å kola läget det e mys det =)
Å imon Lördag ska jag på Hallowen fest i Tranås med min underbara kusin Marie <3 Klä ut oss å greja haha, sen på kvällen blir det ju utgång med å det e ju så underbart ^^
Vill bara tilllägga att jag e så himla nöjd med min nya nalle "mobilen" som jag nu haft i typ 2 dar Yääy :P
Ha en bra helg allihopa, för det kmmer jag nog ha Hoppas jag :P

Tilda

Kommentarer
Postat av: Becka

Vad e det för mobil då? Kommer inte ihåg om jag sett den :P

2008-11-04 @ 21:04:51
URL: http://yesterdayslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0